|
||||||||
|
|
Návod na zvýšení návštěvnostiÚvod Připravili jsme pro Vás rozsáhlý návod, jak zvýšit návštěvnost Vašeho webu. V článku počítáme s tím, že jste si zřídil nebo hodláte zřídit naše přesměrování. Tak jak na to? Tak nejprve je nutné zaregistrovat si vybrané přesměrování něco.er.cz (něco.czin.eu). Již registrací začíná 1. krok zvýšení návštěvnosti. Nyní uvádíme postupně, co musíte udělat: 1. Vyplnit kolonky "title", "popis" a "klíčová slova" při registraci Tyto údaje, které udáváte při registraci nebo je můžete změnit v uživatelské sekci, jsou nepovinné, ale pro zvýšení návštěvnosti Vašich webových stránek naprosto nezbytné... Do kolonky title napište nadpis Vašeho webu (např. "novak.er.cz - Osobní stránka Jana Nováka"), do kolonky popis napište krátký, ale výstižný popis Vašeho webu (např. "Na této stránce najdete informace o panu Janu Novákovi. Kromě zálib a kontaktu zde najdete i návštěvní knihu") a do kolonky klíčová slova napište několik čárkou bez mezer oddělených slov, které charakterizují Váš web (např. "jan,novák,novak,honza,osobní,osobni,stranka,stránka"). Doporučuji psát slova jak s diakritikou tak bez diakritiky. 2. Registrace do katalogů a vyhledávačů Dalším krokem je registrace přesměrování do několika českých, slovenských a těch největších mezinárodních katalogů a vyhledávačů. Nejprve je dobré si zvolit vhodný název odkazu, který budete do katalogu registrovat (např. "INTERNET.er.CZ"). Dále je nutné vybrat vhodný, ale krátký popis nejlépe ve formě nějakého sloganu (např. "Vše o českém internetu!"). Dále katalogy vyžadují, abyste web zařadil do vhodné kategorie, která by skutečně měla odpovídat obsahu Vašich stránek. No a nějaké katalogy nabízejí i možnost napsat některá klíčová slova, podle kterých budou vyhledávat. Samozřejmě nezapomínejte uvádět adresu registrovaného přesměrování (např. "http://internet.er.cz/") jako adresu Vašich stránek. Právě od toho je tady služba regist.er.cz, díky níž jednoduše, rychle a hlavně zdarma přidáte Váš odkaz do mnoha vyhledávačů a katalogů. Především se nazapomeňte registrovat do největšího českého (in) toplistu CZIN.eu! 3. Využití reklamních systémů Další možností, jak zvýšit návštěvnost webu je využití výměnného nebo placeného reklamního systému. Výměnný reklamní systém pracuje na principu, jak již název napovídá, výměny reklamy. Vy umístíte jejich reklamní kód na své stránky a oni v určitém poměru zobrazí na stránkách ostatních uživatelů Váš reklamní banner nebo reklamní text. Při využití placené reklamy nemusíte na své stránky vkládat žádný banner, ovšem za zobrazení banneru musíte zaplatit. Reklama na internetu je v současné době nejlevnější a zároveň nejvíce oslovující mediální reklamou vůbec. My Vám můžeme doporučit bannerový výměnný reklamní systém zdarma VRS.cz. Pokud máte zájem o placenou reklamu, podívejte se sem. 4. Několik dobrých JavaScriptů Přikládáme také 2 JavaScripty, které Vám mohou pomoci zvýšit návštěvnost tím, že návštěvníci Vašich stránek si budou Vaši adresu pamatovat a tak Vás budou moci znovu navštívit. a) JavaScript pro přidání stránky do "oblíbených položek":
*název = napište název Vašeho přesměrování (např. "novak.er.cz")
*něco = napište text, který chcete, aby uživatel měl uložen v oblíbených položkách (doporučuji vložit prostě internetovou adresu Vašeho webu) b) JavaScript pro nastavení stránky jako homepage:
*něco = napište http adresu Vašeho přesměrování (např. "http://novak.er.cz")
5. Využití auditu Audit je seznam stránek, který zároveň ukazuje jejich návštěvnost. Vy musíte nejdříve vložit html kód auditu alespoň na 1 stránku a poté bude přidán do toplistu. Osobně doporučuji využít toplist.cz. 6. Využití interaktivních prvků Dále doporučuji na stránkách využívat interaktivní prvky (ankety,...), které Vám může jednoduše a bez nutnosti znalosti složitého kódu vytvořit weblight.cz. Doufám, že Vám článek pomohl zvýšit návštěvnost Vašeho webu. |
|
|